tel. 574-349-009 | e-mail: info@zMoimFoto.pl

FAQ

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Każde zamówienie jest realizowane (drukowane) bezpośrednio dla indywidualnego Klienta, dlatego czas realizacji zamówienia produktu wraz z nadrukiem wynosi średnio 2-8 dni roboczych (w okresie zwiększonej liczby zamówień - święta, wydarzenia cykliczne, itp. - czas realizacji może się wydłużyć do 14 dni roboczych). Do tego czasu należy doliczyć jeszcze czas dostawy.

2. Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy wybrać produkt z oferty i przejść do kreatora on-line (button "Przejdź do kreatora i stwórz projekt"), gdzie można dodać treśc lub grafikę - ze swojego komputera lub z naszej bazy obrazów. Następnie należy wybrać kolor produktu, rozmiar oraz ilość i kliknąć w przycisk "Do koszyka". Aby złożyć zamówienie można również produkt z gotowym motywem graficznym dodać bezpośrednio do koszyka lub dowolnie go dopasować w kreatorze on-line.

3. Czy można kupić 1 sztukę produktu?
Tak. Można kupić produkty od jednej sztuki. Wyjątkiem są produkty typu "zestaw", które są opisane w jakich ilościach minimalnych można je kupić.

4. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia?

  • Kurier: 18 pln (1 dzień roboczy);
  • Paczkomat inPost: 13 pln (1-3 dni robocze) - prosimy w koszyku w polu "Uwagi" wpisać adres paczkomatu;
  • Odbiór osobisty - punkt partnerski: 0 zł (2-7 dni roboczych) - Bouquet Studio Prezentów - Świdnica, ul. K. Marcinkowskiego 8B (Otwarte: Pon.-Sob.: 8-18, Niedz.: 10-14);
  • Wysyłka elektroniczna: 0 pln.

5. Jaka powinna być minimalna odległość od dolnej linii kołnierzyka do górnej granicy grafiki. Jak wysoko może być umieszczony nadruk na koszulkach?
Każdy produkt podczas projektowania ma pole (czarny prostokąt), w którym realizowane są nadruki. Odległość grafiki od dolnej linii kołnierzyka będzie wynosiła około 4-5 cm.

6. Czy można wymienić zamówienie, w przypadku kiedy został zamówiony zły rozmiar koszulk lub innego ciucha lub produktu?
W takim przypadku nie jest możliwa wymiana, ponieważ każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego Klienta i nie podlega ono zwrotowi. (Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - Ustawa o prawach konsumenta Dz.U.2017.0.683 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Art. 38. prawa konsumenta).

7. Produkt ma niekompletny nadruk - co mam zrobić?
W takim przypadku zwracamy koszt za niewykonaną usługę (kwota za brakujący nadruk) lub prosimy o wysłanie do nas produktu i realizujemy brakujące nadruki.

8. Wybrałem czarny produkt (koszulka, body, itp) i umieszczona na nim grafika posiada białe tło. Czy białe tło zostanie nadrukowane?
Polecamy wpisać podczas wypełniana formularza w uwagach, że zamówienie ma zostać nadrukowane bez tła. W przypadku niewpisania nic do uwag zamówienie może, ale nie musi zostać wydrukowane z białym tłem.

9. Jakie pliki można załadować do kreatora on-line?
Do kreatora można załadować tylko i wyłącznie pliki .jpg lub .png.

10. Zamówienie zostało niepoprawnie wykonane - co mam zrobić?
Prosimy na adres reklamacje@zmoimfoto.pl wysłać zdjęcia błędnego produktu oraz prosimy opisać wszelkie nieprawidłowości.

11. Czy za zamówienie można otrzymać fakturę VAT?
Faktura jest wysyłana drogą mailową po realizacji zamówienia.

12. Czy muszę kupować usługę "Dopasowanie rysunku na produkt"?
Nie. Aby umieścić własny rysunek na produkcie możesz użyć opcji "ZAŁADUJ Z DYSKU" w kreatorze on-line. Należy pamiętać, że wówczas taki rysunek może zawierać tło, które nie jest w 100% białe (robiąc skan lub zdjęcie nawet najlepszym aparatem nigdy tło nie będzie w 100% białe, ponieważ na kartce zawsze będą widoczne różnego rodzaju światła i cienie) i wtedy po wydrukowaniu może wyglądać to niezbyt dobrze. Warto kupić usługę "Dopasowanie rysunku na produkt", ponieważ wówczas jest gwarancja, że plik jest poprawnie przygotowany do druku - m.in. nie ma tła, nie ma zbędnych elementów, które mogłyby niekorzystnie wyglądać po wydrukowaniu, dodatkowo wzmacniamy kontrast oraz nasycenia kolorów - tak, aby po wydrukowaniu rysunek wyglądał jak najlepiej.

13. Czy otrzymany plik, kupiony w usłudze "Dopasowanie rysunku na produkt" mogę wykorzystać na kolorowe produkty?
Nie. Z przyczyn technologicznych nadruk rysunków możliwy jest tylko i wyłącznie na produktach, gdzie tło/podkład jest w kolorze białym (np. biała odzież, biały magnes, biała zawieszka, biała torba, itp).

14. Czy otrzymany plik, kupiony w usłudze "Dopasowanie rysunku na produkt" mogę wykorzystać wielokrotnie i na różne produkty?
Tak, można użyć taki plik wielokrotnie i na różne produkty. Wystarczy wybrać produkt z oferty i w kreatorze on-line dodać go do projektu za pomocą opcji "ZAŁADUJ Z DYSKU". Należy pamiętać, że taki plik można użyć tylko i wyłącznie na produktach, gdzie tło/podkład jest w kolorze białym (np. biała odzież, biały magnes, biała zawieszka, biała torba, itp).

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie
Najwyższa jakość Wybierz produkt z naszej oferty
Gotowe pomysły Skorzystaj z naszej bazy projektów
Kreator on-line Stwórz niepowtarzalny produkt