FAQ
1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Każde zamówienie jest realizowane (drukowane) bezpośrednio dla indywidualnego Klienta, dlatego czas realizacji zamówienia produktu wraz z nadrukiem wynosi średnio 2-8 dni roboczych (w okresie zwiększonej liczby zamówień - święta, wydarzenia cykliczne, itp. - czas realizacji może się wydłużyć do 14 dni roboczych). Do tego czasu należy doliczyć jeszcze czas dostawy.
2. Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy wybrać produkt z oferty i przejść do kreatora on-line (button "Przejdź do kreatora i stwórz projekt"), gdzie można dodać treśc lub grafikę - ze swojego komputera lub z naszej bazy obrazów. Następnie należy wybrać kolor produktu, rozmiar oraz ilość i kliknąć w przycisk "Do koszyka". Aby złożyć zamówienie można również produkt z gotowym motywem graficznym dodać bezpośrednio do koszyka lub dowolnie go dopasować w kreatorze on-line.
3. Czy można kupić 1 sztukę produktu?
Tak. Można kupić produkty od jednej sztuki. Wyjątkiem są produkty typu "zestaw", które są opisane w jakich ilościach minimalnych można je kupić.
4. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia?
- Kurier: 18 pln (1 dzień roboczy);
- Paczkomat inPost: 13 pln (1-3 dni robocze) - prosimy w koszyku w polu "Uwagi" wpisać adres paczkomatu;
- Odbiór osobisty - punkt partnerski: 0 zł (2-7 dni roboczych) - Bouquet Studio Prezentów - Świdnica, ul. K. Marcinkowskiego 8B (Otwarte: Pon.-Sob.: 8-18, Niedz.: 10-14);
- Wysyłka elektroniczna: 0 pln.
5. Jaka powinna być minimalna odległość od dolnej linii kołnierzyka do górnej granicy grafiki. Jak wysoko może być umieszczony nadruk na koszulkach?
Każdy produkt podczas projektowania ma pole (czarny prostokąt), w którym realizowane są nadruki. Odległość grafiki od dolnej linii kołnierzyka będzie wynosiła około 4-5 cm.
6. Czy można wymienić zamówienie, w przypadku kiedy został zamówiony zły rozmiar koszulk lub innego ciucha lub produktu?
W takim przypadku nie jest możliwa wymiana, ponieważ każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego Klienta i nie podlega ono zwrotowi. (Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - Ustawa o prawach konsumenta Dz.U.2017.0.683 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Art. 38. prawa konsumenta).
7. Produkt ma niekompletny nadruk - co mam zrobić?
W takim przypadku zwracamy koszt za niewykonaną usługę (kwota za brakujący nadruk) lub prosimy o wysłanie do nas produktu i realizujemy brakujące nadruki.
8. Wybrałem czarny produkt (koszulka, body, itp) i umieszczona na nim grafika posiada białe tło. Czy białe tło zostanie nadrukowane?
Polecamy wpisać podczas wypełniana formularza w uwagach, że zamówienie ma zostać nadrukowane bez tła. W przypadku niewpisania nic do uwag zamówienie może, ale nie musi zostać wydrukowane z białym tłem.
9. Jakie pliki można załadować do kreatora on-line?
Do kreatora można załadować tylko i wyłącznie pliki .jpg lub .png.
10. Zamówienie zostało niepoprawnie wykonane - co mam zrobić?
Prosimy na adres reklamacje@zmoimfoto.pl wysłać zdjęcia błędnego produktu oraz prosimy opisać wszelkie nieprawidłowości.
11. Czy za zamówienie można otrzymać fakturę VAT?
Faktura jest wysyłana drogą mailową po realizacji zamówienia.